Magnus och Jag

Igårkväll satt jag uppe med Magnus tills klockan var efter 1. Det var så härligt att sitta ute på balkongen .... jag tände några värmeljus och satt bara och njöt. 
 
Vaknade inte förrän kl 8 i morse, och då kände jag mig trött ..... fniss .... det tar på att nattsudda :)
 
Idag är det lite svalare ute, och det känns skönt. Ska kila ner och se om tvättstugan är ledig, sen blir det en längre promenad. Morgonrundan är ju avklarad, men den är bara 1 km :)  I afton ska jag tillbaka till veterinären med Kia, gästhunden. I övrigt får vi se vad jag hittar på. Jag är ledig idag nämligen :)   
 
Det här är förresten sista veckan på Wallins Kafferepet. Känns lite trist, då jag verkligen har kul på dagarna när jag jobbar, men jag kan inte söka på tjänsten de behöver tillsätta nu efter sommaren, så det går inte.  Nåja, jag får säkert hoppa in och gästspela framöver någon gång skulle jag tro :)  
 
Så, innan veckan är slut, bör jag ha skaffat ett nytt jobb åxå .... och det ska väl inte vara så herregud svårt! :) :) 
 
Nä, Nu tror jag bestämt att vi vevar igång den här dagen. Kom ihåg att göra bra val, och att fylla dagen med nåt värt :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0