Släkten är värst :)

Idag har jag varit på släktträff. Inte vilken släkt som helst, utan MIN släkt :)  Det har varit en fantastisk dag :)
 
Vi höll till i Bygdegården i Västra Sjulsmark, där jag är uppvuxen. Det var jag och lillebrorsan som arrangerade träffen, och det blev precis hur bra som helst :)
Åh vad jag är nöjd och glad över dagen ! :)  och gud ... tänk vilken släkt jag har egentligen:
Kusin Mona, polis ... 
Kusin Janne, polis
Kusin Lasse, coop-föreståndare, med fru Karin- minbästafacebookvän :)
Kusin Pernilla, stuntkvinna, judomästarinna, os-deltagare, gladiator-deltagare
Kusin Ewa, läkare, snabbaste kusin någonsin i sprintmottrollslända
Kusin Lena, chef och hojåkare, hur cool som helst
 
Lägg därtill de suveräna kusiner som inte hade möjlighet att komma, men som definitivt kommer att dyka upp nästa år :)  PLUS dessa kusiners ascoola respektiven :)
 
Jag har haft en fantastisk dag. Det var magiskt på många sätt, och att efter gemensam lunch, ta en promenad och besöka det hus jag och mina bröder växte upp i .... att gå runt där .... med kusiner och deras respektiven .... prata om hur vi växte upp.... förvisso i korta ordalag ... men ändå. DET var .... Magiskt. Ska inte säga läkande för själen, för min själ har redan läkt ... men det var oerhört .... Givande. Givande att kunna presentera saker för kusiner, som undrat och inte vetat, som funderat utan att ha fått svar. Det var .... Fantastiskt. Helt fantastiskt. 
 
Nu är jag helt slut. Överlycklig och helt slut. Överlycklig för att min idé om att ha släktträffen i V. Sjulsmark blev så lyckad. Överlycklig för att vädergudarna var med oss. Överlycklig för att dagen blev en .... succé. 
Stort tack till alla inblandade, och ett speciellt stort Tack till lillebror Roland. DU Rolle, har skött massor för dagens totala succé. Tack Rolle, jag älskar Dig!
 
Hundarna är kvällspinkade, och nu ska jag störta isäng. Jag har fyllt dagen till brädden med värda grejer .... har du?
 
Gokväll
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja !!!!! jag har fyllt dagen till brädden med värda grejer..... :)

2013-07-06 @ 22:53:05
Postat av: Maria

Härligt !!!! :)

2013-07-06 @ 22:59:30
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0