Systemfel

Det MÅSTE gå att effektivisera arbetsförmedlingens system gällande inskrivning när man blir arbetslös. Man MÅSTE anmäla sig den första dagen man blir arbetslös .... och DET är väl inget problem. Problemen dyker upp när det är 3 timmars väntetid innan man ens får komma in och träffa en handläggare. SÅ ... jag har suttit på Af i tre timmar idag. Att jag sen träffade den absolut segaste och trögaste handläggare jag någonsin mött ... det hör till samma historia, men kan berättas som en roman för sig själv. 
 
Efter detta, träffade jag Hannah helt kort, åkte förbi Wallins helt kort .... sen HEM för att ta ut hundarna. NU är det dags att gå isäng, och jag är supertrött. 
 
Nä gud, nu måste jag gå isäng. Hoppas du haft en Bra dag.
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0