Tjo va det var livat...

Varm, solig morgon återigen. 
 
Ni vet ju sedan förut att kvällsrundorna har en tendens till att kunna dra ut på tiden eftersom det är så vackert här där jag bor :)
 
Igårkväll var det sång och spel från Kanotudden när jag gick kvällsrundan. Vädret magiskt, 
 
 
När vi strosat klart och kommit hem, hällde jag upp ett halvt glas rött och satte mig på balkongen. Sången och musiken hördes tydligt, och det var så att man fick lust att sjunga med :)   Nu är det egentligen perfekt på kvällarna. Tillräckligt varmt för att kunna sitta i kortbrallor, tillräckligt mörkt för att kunna tända ljus .... Det gäller bara att vara tillräckligt pigg för att orka sitta ett tag :)   Efter en kvart ungefär, började de spela så dålig musik, och vinet orkade jag inte dricka upp ..... så jag gick helt enkelt och la mig :)    Få se om jag orkar göra en repris ikväll, och faktiskt ställa i ordning för det .... kanske äta en super-sen middag därute med levande ljus?  Låter som en toppenidé just NU i alla fall .... fniss .... 
 
Idag verkar det bli ÄNNU varmare än igår, det är redan 22 grader. Jag ska iväg och jobba några timmar mitt på dagen, ska ta ut hundarna på någon form av långsam promenad först. 
 
Nä, nu drar vi väl igång, kaffet är uppdrucket :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0