tror jag svimmar

Sådana här kvällar vill man inte ens gå isäng, Sådana här kvällar vill man vara vaken hur länge som helst, och bara sitta och titta. Gud så vackert!
Kvällen har inte inneburit några stora åthävor överhuvudtaget. En mils promenad har det blivit idag, jobb, en kort vända med hundarna, mat, lugn kväll, en kort kvällsrunda i sagolik omgivning, bild ovan. 
 
Nu ska jag gå isäng ... EN sak som ringer i mitt huvud, en fras jag själv följer, och som passar så himla bra i alla möjliga sammanhang: HUR SVÅRT KAN DET VA????
 
För vissa, tydligen JÄTTESVÅRT. 
 
Gokväll
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

kärlek och respekt, ska det va så jävla svårt?

Svar: För vissa är det rent av Omöjligt har jag fått erfara.
Maria Tafvelin

2013-07-23 @ 23:35:31
URL: http://jennuslife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0