Fråga

Jag fick en fråga om ifall jag inte överdriver min Lycka. Om det inte i själva verket är så att jag bara SÄGER att allt är så bra, fast det i själva verket inte är det. Till dig som frågar så, kan jag bara säga: Nej, jag överdriver inte ett endaste litet smack. Ta lite tid för att lära känna mig ifall du har lust, så lär du märka att jag inte säger saker jag inte menar, inte överdriver eller på något annat sätt försöker försköna. Jag beskriver rätt upp och ner hur jag upplever min vardag. Punkt. Ibland gråter jag så tårarna sprutar. De som hängt med i bloggen ett tag, har även tagit del av Dessa stunder. En del (Linda och Maria ... dvs två stycken) har beskyllt mig för att använda bloggen FEL, och använt mig av .... vad kallade de det ..... passiv aggressivitet? Att jag var/är alltför aggressiv. 
 
Jag ÄR aggressiv när jag känner att jag är arg. Jag ÄR ledsen när jag känner att jag är ledsen. jag ÄR glad när jag känner att jag är glad. Jag är OFTAST glad.  :)  jag är LYCKLIG. och NEJ, jag överdriver inte .... jag är LYCKLIG. Det har jag varit i många år, för jag har hittat meningen med livet.  :) :) 
 
Fortsätt gärna fråga ifall det är något du undrar. Sluta GENAST beskylla mig för saker jag inte har med att göra. 
 
Sov Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0