Junikväll

Jag klev upp i morse, och hips vips är klockan 22. 
 
Mitt besök hos sjukgymnasten blev positivt. Jag ska äta Ipren två gånger per dag i en vecka, och sedan komma tillbaka, då det är inflammerat och irriterat, och inte går att göra så mycket ännu. Om handen sa hon att hon trodde absolut att ett ben i handen är avbrutet, för att det fortfarande är såpass svullet och ont. Hon beordrar läkarna att titta på röntgenplåtarna igen. 
 
Efter det besöket åkte jag på Wallins för att hjälpa till. Idag fick jag pyssla med att göra chokladdekorationer :) När jag gjort det ett par timmar, åkte jag hem och satte ihop mina fina IKEA-moduler som jag har som tv-bänk. Hur bra som helst blev det. 
 
Ikväll har jag inte så många djupa eller vettiga tankar att delge er. Jag sitter vid köksbordet, tittar ut genom fönstret på en blå härlig himmel .... det är vindstilla .... ska strax ta ut hundarna på kvällspinket. Ibland är det skönt att bara .... slippa tänka :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0