När man är positiv som fan, så går allting bra

Lyssnar på Magnus Uggla på Spotify ... laddar för kvällen. Har till och med sprättat en kall öl :)  
 
Jädrar hörrni, det var många år sedan jag var på Stadsfesten. Ska sanningen fram så har jag inte varit där så särskilt många gånger heller .... men nu .... ikväll .... då jädrar :)   
 
Var nyss ut med hundarna på en 3 km promenad i lugn takt .... njöt av omgivningarna, sommardofterna, sommaren. Strax in i duschen för vidare avancemang inför kvällens bravader. Ska bli superkul, och jag ser verkligen fram emot det. Jag är väl inte världens största festprissa ... men när det väl blir av, då blir det av :)
 
Det här är ett sådant där mittemellaninlägg som inte innehåller alltför mycket tänkvärt, mer bara spontana tankar i eftermiddagssolen
 
Kasta inte pärlor för svin. 
 
Goafton

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så sant.Bara man är positiv löser sig allt

2013-06-29 @ 19:53:51
Postat av: Maria

Kanske inte löser sig, men det känns roligare :)

2013-06-29 @ 20:13:07
Postat av: Anonym

Det mästa löser sig om man tänker positivt :)

2013-06-29 @ 20:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0