Ny underbar dag!

Å gud vad jag har sovit gott, dessutom rätt länge :) Vaknade inte förrän kl 8.
 
Igårkväll tog jag en dusch precis innan jag la mig. Att krypa ner nyduschad i nytvättade, nymanglade sängkläder, med hundarna intill sig, DET är livskvalitet :)
 
Jag gillar min stora klocka på väggen, för jag behöver inte ta på mig glasögonen för att se vad den är :) Jag vaknade kl 5 av att det regnade hej vilt, men somnade om och sov som sagt till kl 8. En kort morgonrunda med hundarna i strålande sol, och nu sitter jag i mitt fina, fina kök och dricker kaffe.
 
Tänker lite mer på kommentaren jag fick igårkväll, om att mina problem inte verkar minska om man läser mellan raderna, och att vederbörande vill läsa en positiv blogg.
 
Jag vet inte om jag i övrigt är usel på att uttrycka mig, eller om anonym bara läser vissa rader i mina inlägg, men nog tycker jag att jag för det mesta är positiv. Säger som jag sa igår - jag har under hela min bloggkarriär tagit upp även negativa saker, skulle aldrig falla mig in att BARA skriva det positiva. Varför skulle jag?
 
Jag tycker att det är intressant med människors beteende, och vissa människors ständiga kamp att trycka ner andra, eller åtminstone få dem ur balans på olika sätt.
 
Fåglarna kvittrar, hundarna ligger på balkongen och ser nöjda ut. När jag druckit mitt kaffe, ska vi ta en längre promenad, sen ska jag iväg på en rolig dag :) Ett uppdrag helt enkelt. Och Nej, jag tar ingen lön för det, utan det sker helt ideéllt.
 
Hoppas att du gör bra val idag, och att du fyller dagen med värda grejer, 
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0