Sängdags

Då var fredagen slut :) Efter morgonrunda, kaffe och frukost, blev det promenaddags. Först en 5 km promenad med Paddy, hem, byta hund i hallen till Molly. Tanken var att gå samma runda med henne, men det började regna, och alla som känner Molly, vet ungefär hur mycket hon gillar regn. Det blev bara en knapp 3 km lång runda med henne ... hem, byta hund i hallen och ta Kelly på 5 km rundan. Efter detta promenerande var jag och handlade för lunch. Köpte Norran åxå, för idag var annonsen inne, att Pernilla och Mattias tar över Wallins bageri :)
 
Hur coolt som helst :)
 
Efter lunch, som blev bananplättar med bacon, tog jag itu med att limma fast alla pluppar till klockan på väggen :)  Ok, någon plupp blev lite sned, men klockan visar rätt i alla fall, och det är huvudsaken :)
 
Kort sväng med hundarna före middag, sen har vi bara slappat i soffan och kollat tv. Nu är det dags för kvällspinket, sen ska vi krypa isäng. I morgon hoppas vi på bra väder, så man kan besöka Joypeak. En sån här gång skulle jag vilja låna några barn :)  Det är ju massor med aktiviteter för barn; anisktsmålning, hoppborg, många olika barntävlingar, ridning, flätning av hår osv. osv. Men .... vet inga barn jag kan låna .... så jag får väl gå dit och bara glutta :)
 
Min Dag har varit Bra. Hoppas Din har det åxå :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0