Söndagkväll i Mitt Paradis.

Solen skiner, det är riktigt varmt ute. Idag blev en fantastisk dag. Jag var upp en sväng kl 4 för att springa ut med en pinknödig Paddy, sen hade jag svårt att somna om, men lyckades till slut och vaknade kl 10. Då blev det lite bråttom upp :)  Jag väntade nämligen besök av min bästis Annica, som skulle komma på lunch. 
 
Ut med hundarna, kamma till mig som hastigast, dricka kaffe och vips var klockan strax före halv 12 och Annica var här :) Jag bjöd henne på samma som vi åt igårkväll jag och ungdomarna, och det gick hem hos bästisen åxå! 
 
Efter lunch med tillhörande efterrätt, var det dags för henne att åka, så även för mig. Snabbt ut med hundarna, sen åkte jag och hjälpte till på Wallins några timmar. Gjorde ett antal tårtor, sedan packade jag lite grejer, sen var det dags att åka hem igen och ta ut hundarna på en längre promenad. Jädrar så varmt det var när jag kom ut från Wallins, det är fortfarande varmt förresten, 20 grader i skrivande stund. 
 
 
I morgon ser det ut att bli varmt åxå, få se hur jag lägger upp dagen. Jag har tvättstugan 11-15, och ska in till stan och återlämna Gullefjun. En lång promenad känns som att det skulle sitta fint åxå :)
 
Snart är det dags att köpa träningskort på Friskvårdskompaniet. Måste avvakta och se hur ekonomin ser ut efter den här månadens lön .... har ju även annat att prioritera in .... men hoppas att det ska funka.  Längtar efter bodypump, men det kan nog dröja lite innan jag kan köra ett sådant pass, med tanke på axeln och handen, men det finns ju annat att träna så länge  :)
 
Nu blir det soffan med hundarna en stund, sedan kvällspromenad och störtdykning i sängen :)
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0