Är det möjligt?

Idag hittades innerdörren till min bil. Jag har många vänner som spanat efter den, och idag fick jag den hemskjutsad. Den låg vid vägen ungefär 5 km härifrån ....
 
 Tyvärr är den bara att kasta bort, då den förmodligen blivit överkörd. Så förbaskat surt och onödigt !  
 
I övrigt har jag haft städ- och tvättdag. Nu på kvällen har jag myst med tända värmeljus i soffan tillsammans med vovvarna. Tror faktiskt .... hur tokigt det än låter .... att jag somnade en liten stund framför tvn ikväll åxå ... fniss ... förbaskat åxå .... 
 
Nu har hundarna kvällspinkat, jag åxå för den delen. Nu kryper vi isäng här ... i morrn bär det iväg till veterinären igen med Paddy. Sov gott mina vänner!
 
Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0