morgonfunderingar

Vaknade kl 6 och kände mig lite ostadig. Nu är klockan 20 över 8 och jag känner mig fortfarande ostadig. Ska strax ut med hundarna ..... ville bara vänta tills effekten av åksjuketabletten satt in. Jag har ju faktiskt klarat mig bra senaste året, har inte haft så långa skov .... vad jag kan minnas i alla fall  :)  Ibland är det bra att glömma :)
 
Fast .... ibland önskar man att man mindes mer .... som nu till exempel .... jag vet ju när jag skrev rubriken, att jag hade någon fundering jag tänkte lufta .... men nu minns jag faktiskt inte vad det var jag tänkte skriva om ... fniss ... nåja, det kanske dyker upp senare under dagen, så att jag kan ta med det ikväll :)
 
Nu kom solen fram åxå, perfekt :)    Dags att knalla iväg
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0