Vad vet man?

Onsdag kväll. Läggdags. Paddy får sova här hemma :)
 
Vad som fattas honom, vet vi inte än. Fått utskrivet nåt hormon som ska droppas i ögat två gånger per dag i två veckor, få se om det riktar upp sig. Veterinären var i övrigt väldigt inne på att han ju faktiskt är från Spanien, och att det där finns sjukdomar som .......   ni vet. Nåja, det var inte Addissons, så jag behöver inte vara rädd att han hamnar i akut Addisson-kris i alla fall, och det känns skönt. Nu är det bara att ge medicinen och avvakta. 
 
Hörrni ... det här med .... Kärlek. Jag är kanske inte den rätta att uttala mig sådär tvärsäkert kring det ämnet men .... 
 
Min Dröm, är Din verklighet
Din dröm, är Min Sanning
Jag saknar, Det Du har
Du saknar, Det jag Vet
Du saknar Inget
Men vill ha det ändå....
 
Jag Vet ... det Du vet
Du anar ... vad jag Tänker
Du Vet ....  
Du Vet. 
Det räcker så. 
 
Nu är det kvällspink här på Robertsforsvägen ... sen kryper vi isäng, HELA flocken .... åhh .... skönt att Paddy fick följa med hem :) :) :) 
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0