ahaa

jag använder tydligen min blogg på fel sätt ... fick jag veta av någon anonym expert, som svarade på mitt inlägg "Men bete dig för guds skull" tidigare ikväll. Jag finner det ÄN mer intressant att människor, anonymt, väljer att tala om för mig hur fel jag gör ... men vill för allt i världen inte att jag svarar med ett helt inlägg. 
 
Hur tänker människor?? 
 
Har inte jag rätt att skriva mina tankar,  min vardag, mina känslor .... i MIN blogg?? Vem är DU anonyma M att tala om vad som är rätt och fel i MIN blogg??   Nä ... det där blev bara löjligt i mina ögon ... och vet du .. jag kommer även fortsättningsvis att skriva om mina hundar, min vardag, mina tankar, mina känslor .... och du .... den dagen jag gör personliga påhopp .....  då kan du återkomma. Det händer inte. 
 
Tjing :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0