Att göra slut ... avslut ....

Sitter i min soffa och tittar ut genom fönstret. En helt underbar kväll, som avslutning på en helt underbar dag. Förmiddagen bestod av Kaffe, hundpromenad, frukost, NJUTA .... Sen bar det iväg in till stan för ett möte med Vuxenskolan, tillsammans med Tony, en blivande hundkursinstruktör :)  Du Tony ... det här kommer du att fixa alldeles galant :)
 
Efter mötet åkte jag till Hannah för att hämta upp Milo, sen bar det iväg hem. Ut med hundarna ... å gud så varmt ... det blev en stilla och lugn promenad ....  
 
I afton har jag haft avslutning på vardagslydnadskursen som jag hållit på hundklubben i Burträsk. Kursen har varit hur kul som helst, avslutningen helt perfekt. Tänk ... jag har ALLTID haft tur med VÄDRET på mina kurser .... så även den här kursen. Att få avsluta såhär .... perfekt väder .. och inte bara vädret kändes perfekt ... utan även deltagarnas framsteg ... men inte bara framstegen, utan även deras Kloka ord kring kursen. Åh, det är så vemodigt att avsluta en kurs, och det här var inget undantag !!!! Lycka till med era hundar, och jag VET att det kommer att gå alldeles utmärkt!!!! 
 
Efter att ha varit ute med alla 5, ätit lite ... så sitter jag nu i soffan och kikar lite på tv. Hundarna ligger utslagna ... Paddy och Molly i soffan, Kelly i sängen, och Milo på en av kuddarna ute på balkongen :)  Mysproppar :)
 
I morgon mina vänner, DÅ jädrar blir det kul :)   Vet ni, JAG ska stå på ICA i Kåge och bjuda på tårta från Wallins :)
Kågetårtan är det som bjuds :) Vill ni träffas och prata lite, samt få ett smakprov på tårtan, kom dit vettja :)
 
Avslutar med att säga: jo Annica, min kompis. Jag är visst förståndig. Jag söker VISST hjälp för handen och axeln som jag stötte lite illa vid flytten. JA, jag har idag beställt tid hos doktorn. Ja, det är sant att det inte blivit bättre, och JO, det kommer att ordna sig :) :) :) 
 
 
Gokväll hörrni :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0