Baksmälla

Vaknade kring kl 6 med huvudvärk och en inte så angenäm känsla i kroppen. Meniére är här. Låg kvar i sängen tills klockan var nästan 8 .... då gick jag ner med hundarna på yberkort pinkrunda. Upp och isäng igen. Alldeles nyss kokade jag kaffe, så jag sitter i mitt supersöta lilla kök och dricker kaffe nu .... sen blir det sängen igen. Det är från det "gamla" örat .... så det blir förhoppningsvis inte värre än såhär ..... men det räcker.  Det har nog varit lite för intensivt i slutet med flytt och annat gissar jag. Tur att jag är klar, nu har jag bara saker kvar som jag lix ska ha hjälp med, så jag avvaktar tills Hannah och Robban har tid att hjälpa mig. 
 
Jag hade tid hos sjukgymnasten idag kl 13.40 och funderade om jag skulle måsta avboka .... men det löste sig av sig själv när hon ringde och hade dubbelbokat sig. Jag fick en tid halv 4, men hon sa att om jag inte kan komma pga yrsel, så är det bara att jag uteblir, jag behöver inte ringa. Är jag inte där halv 4 så bokar hon av mig och jag får ringa på måndag istället, och boka en ny tid. Perfekt! Tänk hur saker och ting alltid ordnar sig :)
 
Tittar ut genom köksfönstret på björkarna som nu är alldeles vackert ljusgröna. Balkongdörren står vidöppen och släpper in ljdet från tåget ..... trivsamt att lyssna på när tåget drar förbi tycker jag. Molly ligger i sängen och håller den varm tills jag kommer tillbaka ..... Paddy sitter i soffan och försöker se nåt genom fönstret .... Kelly sitter klistrad vid mitt ben, som vanligt när jag inte mår hundra så håller hon sig i min absoluta närhet. Lillgumman. 
 
Nä ... nu blir det sängen igen. Räknar med att vara på banan igen fram emot eftermiddagen. Tills dess är det bara att ta det lugnt och stilla. 
 
Ha en Bra Fredag och hörrni ..... fyll den med nåt värt!
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0