Hur korkad får man bli?

Idag har jag varit i min nya fina lägenhet och fipplat :)     Jag åkte förbi på Rusta och köpte väggfärg .... kom på när jag var där att jag ju inte tagit med mig något att stå på, så att jag når att måla längst upp vid taklisten. Förbannat åxå .... att jag inte tänkte på det. Jag har alltså målat allt i hallen, förutom ett par cm alldeles uppe vid taket. Eller, ja, jag har inte målat väggen där den här kombinerade hatt- och skohyllan sitter heller, för jag hade inte med mig rätt verktyg för att få loss den från väggen. 
 
Det kändes så himla kul att knata iväg på coop och köpa lite lunch. Även om promenaden dit var kort, då jag bor bara två hus från Coop, så hann jag ändå känna den där känslan av att  - det här är Mitt. Mitt Nya. Härligt!
 
Nu ska jag göra kväll här. Ska bara ut med hundarna och borsta tänderna. Hoppas ni haft en bra dag, det har jag. 
 
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Karin E

Ser ut som sommar 🌞 Uterum?? 😊

2013-05-04 @ 21:59:33
Postat av: Maria

Fotot är från förra sommaren, då jag var hemma hos min kompis Annica. Det är från deras uterum :) Jag laddade upp fel bild ... fniss men det var en kanonhärlig kväll :)

2013-05-04 @ 22:17:42
Postat av: Annica

Gillar bilden! OCH kvällen! :)

2013-05-05 @ 09:28:32
Postat av: Maria

Som det verkar på bilden så drack vi allt vi kunde komma över :)

2013-05-05 @ 09:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0