Kvällskvist

Kvällskvist .... känns mer som en större stock ... om jag ska vara ärlig. Jag brukar försöka se det positiva i människor, jag har i många fall insett att DET är alltför positivt ... men NU ... förstår jag att det inte bara är positivt, utan rent av naivt. Inte för att jag bryter ihop av det ... och som alla förstår, så gäller det inte en bunt människor, utan Någon  enstaka som faktiskt förstör min världsbild av humana människor :)
 
Vad jag fått erfara idag och ikväll .... i form av människor och deras reaktioner .... det vet jag knappt hur jag ska förmedla i skrift. Jag är ... vet inte hur jag ska beskriva det .... men lite utan ord är jag allt. 
 
Vet ni ... klockan är mycket, inte bara för mig, utan även för er.. JAg ska försöka samla tankarna och delge er en mer genomtänkt fundering än vad jag kan erbjuda just nu. 
 
Sov Gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0