Mitt Paradis

Den här dagen försvann delvis i ett töcken, då jag låg fram till kring halv 2. Sedan piggnade jag till såpass att jag kände att jag var lite hungrig och ville äta. Det blev frukost/lunch/middag på balkongen kring halv 3
 
Hundarna har fått finna sig i att det inte blivit så många eller långa promenader idag, men de verkar inte misstrivts
 
En kort promenad på aftonskvisten blev det dock 
 
och nyss var vi ute på kvällsrundan
 
Klockan är mycket och det är dags att göra kväll. I morgon har jag min första tvätt-tid i tvättstugan, och det ser jag faktiskt fram emot :) Tvättstugan är superfin :) :) 
 
Jag är så himla nöjd här i mitt Paradis .... jag bor HUR vackert som helst .... har en SÅÅÅÅ jävulskt fin lägenhet .... oh my god vilken tur jag har :)
Nä, nu är det dags att knoppa. Hoppas du haft en bra dag, och att du kunnat fylla den med nåt värt. 
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0