Trött ... men glad

Till en början vill jag ägna ett par rader till att tacka Jenny Lindberg, min bästis Annicas dotter, som gjort den nya headern till min blogg. Den blev absolut superfin, och jag är så himla glad över att du gjorde den bara sådär  :)
 
Idag har jag och Hannah varit i min nya fina lägenhet och jobbat lite. Jag hade med mig några kartonger, samt köksbordet och min IKEA-pall, så att jag skulle kunna nå att måla även under taklisten :)   Hannah har jobbat med att skruva ner massor med kabel-lister som satt mer eller mindre överallt.   I morgon blir det att åka dit och fortsätta måla, samt börja tapetsera. 
 
Det har varit kanonfint väder idag, lite blåst, men soligt och vackert. Trött är jag .... sömnen blev ju inte den bästa natten till idag .... så det ska bli skönt att lägga sig. Emil, som ska flytta in i den här lgh när jag flyttar, var så hygglig att han lånade ut en madrass till mig, då han läste på fb igår att jag sovit på hundarnas madrassbitar ... fniss .... så inatt förväntar jag mig att få sova gott :)
 
Hoppas du haft en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0