Vindarna viskar mitt namn

Söndag morgon. Det blev sovmorgon här i mitt alldeles egna paradis :) vaknade 8.20 :) Hundarna trodde väl knappt det var sant att de fick sova så länge .... fniss. Det blåser en del idag .... lite svala vindar. Kalla vindar skulle väl någon kalla det, men det är inte oskönt tycker jag :) Himlen är klarblå och solen skiner .... Så himla vackert! Sitter vid köksbordet och dricker kaffe, Paddy ligger ute på balkongen och slappar .... Kelly ligger i sängen och Molly i soffan. I avvaktan på aktivitet passar de på att chilla. Ska strax ringa till Hannah och höra vilken tid de tänker komma hon och Robban, så jag kan planera in en lite längre promenad. Man får passa på när det inte är så himla varmt. Idag kommer hyllorna upp, både i köket och vardagsrummet, samt hatthyllan och hyllan i hallen. Hoppas att det kommer upp i alla fall, skulle vara så skönt att få det gjort. Jag försökte ju borra i betongväggen i köket, men min slagborrmaskin hade alldeles för klent slag, så det gick inte, så Robban ska ta med sin borrmaskin :) Nä, nu är kaffet uppdrucket, nu är det dags att dra igång dagen. Ha en härlig söndag, och ni som är mammor: Ha en härlig Mors Dag! :) Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0