20131109

God morgon!
 
Idag skulle farsan ha fyllt 73, men som ni vet, så stannade han på 51. Vi andra sprattlar vidare. 
 
Sovit som en stock, vaknat av alarmet, känner mig pigg och lätt i skallen :) :) :) Världens absolut bästa start på Dagen alltså :)
 
Hundarna ligger och trynar under täcket ännu, jag står och dricker kaffe .... tittar ut genom fönstret och känner en sån där .... Lycka! 
 
 
Det känns så himla Bra att jag mådde bra igår, och att jag mest troligt kommer att må bra idag åxå :)   Tänker på Pernilla och Mattias .... hoppas de orkar stå på benen. De jobbar ju extremt mycket, och de senaste dagarna har det varit från 6 på morgonen till kring halv 2 på natten. Eller, vilken tid de fick gå hem nu inatt, vet jag inte än. Det är enorma mängder tårtor och smörgåstårtor de fipplat med nu inför farsdag. 
 
Nä, bäst jag klär mig, väcker hundarna och går ut. Kl 10 ska jag vara igång på Kvantum. Ha en Bra dag allihop, Njut av den och fyll den med nåt värt!
 
Gomorron
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0