Åsikter, tankar, funderingar och sagda ord.

Söndag. Idag har jag jobbat några timmar, då jag kände att jag ville ställa upp för Pernilla och Mattias. De hade inte bett mig, de hade inte ens fört det på tal. Jag kände att jag VILLE. Så, därför jobbade jag några timmar idag, och tacksamheten i deras ord och ögon, finner nära nog inga gränser. Varsågod ungdomar!  Jag är HELT övertygad om att om människor ställde upp för varandra mer, utan krav på något i retur (nä, inte lön heller) så skulle samhället se bättre ut. Det finns  massor med människor som ideéllt ställer upp på diverse olika saker, jättejättekul !!! MER sånt!!!!
 
Känner jag Hat mot någon? 
- Nej. 
Vad än den eller de som kommenterar anonymt tror, så gör jag inte det. Jag vill ingen människa illa. Jag kan känna besvikelse och ledsenhet mot vissa människors agerande och uttalanden, men det där vet du anonym inget om, så att du vill framföra dina åsikter i ämnet, får inte så mycket tyngd.... inte för Mig i alla fall. Att uttala sig om saker man inte har en aning om, kan kännas bra, men ..... fyller ingen som helst uppgift. Så ser jag på saken. 
 
Jag har sagt det ett par gånger tidigare, tror jag ska säga det igen: 
 
Min blogg är inte tänkt som ett diskussionsforum. Visst, du är varmt välkommen att kommentera det jag skriver, jag tar till mig av dina åsikter och tyckanden, förutsatt att du inte skriver anonymt. Anonyma tyckanden är för mig helt ointressanta, och jag raderar dem direkt. Läser dem - visst, men lägger ingen vikt vid dem. Så är det bara. Du/Ni är välkomna att skriva och få publicerat, när ni mognat såpass att ni står för era åsikter. 
 
Nu till nåt helt annat. Herregud vad jag har skrattat idag!!!! Det var så himla kul så det går inte beskriva. Jag och Pernilla skrattade så tårarna rann!!!! Helt underbart att få skratta så mycket ! Vad vi skrattade åt?   hahahaha .... det går inte ens att återge :)
 
Efter att ha jobbat, åkte jag tvärt till Skelleftehamn för att hämta upp en grej åt lillebror, sen hem, ut med hundarna på en härlig promenad 
 
Sen var det bara att dyka ner till tvättstugan. Jag har världens finaste och bästa tvättstuga, har jag sagt det? :)
 
Jag har tvättat, torkat, manglat .... och nyss var jag ner och hämtade upp alltihop . Nöjd :)  
 
Till middag hade jag tänkt laga pulled pork, men de hade ingen pork på Konsum. Då ändrade jag inriktning och ska göra pizza istället. Fotar väl och lägger upp sen, som vanligt ... fniss
 
I morgon efter jobbet har jag stora planer. Skriver mer om dem sen ....   :)
 
Goaftonkväll typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0