Då var det Morgon igen

Vaknade kl 4 och hade oerhört svårt att somna om. Eller, vet inte ens om jag gjorde det. Halv 8 ringde i alla fall lillebror, då hade väl han typ lunchrast :)  Han kliver upp 3.15 för att vara i Umeå kl 5, där han åker med en snubbe som kör lastbil. Han ska åka med honom hela den här veckan, som ett led i utbildningen. 
 
Lite kyligare nu på morgonen. - 11 visar termometern. Ska ut direkt jag druckit kaffe, för att sätta i motorvärmaren. I morgon ska jag ju upp kl 5, och hundarna lär väl få en chock att måsta gå ut så tidigt igen .... fniss
 
När jag kollade mailen nyss, hade läkaren svarat :) :) :)  Han frågade på vilket apotek jag ville hämta ut medicinen, så han kan söka licensen dit :) :)   Tur att man får lön snart, för det kostar en slant att hämta ut de där tabletterna. 
 
Nä, jädrar, nu måste jag sätta fart, har stått och såsat för länge. Ha en bra Torsdag!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0