En vanlig Måndagkväll.

Summerar Måndagen såhär innan läggdags. En superhärligt rolig dag på jobbet!   Min plan för dagen var egentligen att ta med Paddy in till stan för miljöträning, men det var så otroligt BRA VÄDER, så jag kände att jag ville ta en lite längre promenad med alla hundarna istället :)
 
Paddy fick faktiskt inte springa lös efter senaste rådjurs-jakten, så hann fick springa i flexikopplet. Det var inte det minsta synd om honom :)
 
Solen sken .... snö på backen ... helt underbart faktiskt ! 1.5 timmar var vi ute och traskade och rensade hjärnan. 
 
I morgon bitti ska jag och Hannah träna TRX kl 6.45, så det är nog bäst att ta ut hundarna och komma sig isäng. Vi får se vad vädret säger i morgon, och utifrån det bestämma vad som händer efter jobbet :)
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0