Fredagkväll typ

Befinner mig, iförd min härliga morgonrock, i soffan med mina hundar :)   Har haft en superbra dag, både på jobbet och efteråt. När jag kom hem, tog jag ut hundarna på en runda, sen lastade jag in Paddy i bilen och åkte in till stan. Där hämtade jag upp en bunt med papper att dela ut på stan, ang Sigge, dvärgpudeln som varit borta sedan den 2:a Oktober. Han har setts till, så sent som häromdagen, så vi vet att han lever. Men .... man ska få tag på honom åxå. 
 
Paddy var stressad till en början. Det här med att befinna sig mitt i stan, är inte vad han är van. Han har trots allt befunnit sig i lilla Bygdsiljum den största delen av sitt liv, och att hamna på stan i Skellefteå, det är en helt annan grej. Han har varit trött sedan vi kom hem kan jag säga. 
 
Strax dags att krypa isäng .... ska ta ut hundarna på en promenad först bara. I morgon är jag ledig, och hade tänkt morgonträna med Hannah. Hade däremot inte bokat, och såg att det är fullbokat och 11 reserver. Nåja, jag och Hannah planerar att ta en promenad istället :)   sen tar jag Milo med mig hem, för han ska sova här tills på Söndag :)
 
Lördag är jag åxå ledig, då ska jag åka till Åkullsjön och hälsa på lillebror m. familj. De har ju flyttat från lägenheten i Robertsfors, till hus i Åkullsjön :)  Ska bli kul att se hur de bor :)
 
På Söndag jobbar jag, och på måndag är det Rättegång. 
 
Gokväll
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Rättegång ? Vad har du nu gjort ? :)

Svar: Hahahaha, jag är kallad som vittne i rättegången mellan Min lillebror och Westmans
Maria Tafvelin

2013-11-14 @ 22:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0