Fredagmorgon.

La mig tidigt igår. Var ute med hundarna för kvällspink kl 21, var isäng 21.30 och somnade snabbt. Vaknade någon gång, gissningsvis tidig morgon, men kollade inte vad klockan var. Eftersom jag ställt klockan på 8, och jag förstod att den inte VAR 8 pga mörkret, så somnade jag om igen. 
 
Nu har jag varit ute med hundarna på morgonrundan, och står i kontoret och dricker kaffe. Idag ska jag dema smörgåstårta på Konsum här i Ursviken. 12-18 ska jag stå där, och jag HOPPAS vid gudarna att jag håller mig på benen och slipper yrsel.På Ett sätt känns det ju skönt att ha gångavstånd till Konsum, det är ju bara två hus bort, men ..... blir jag yr som igår, så hinner jag lix inte hem. Jag hann ju inte ens ut ur kontoret  Att bli liggande på golvet på jobbet är NOG jobbigt. Skulle jag bli liggande på golvet inne på Konsum ..... nej ... jag vill inte ens tänka tanken. 
 
Jag ska ta mig en dusch nu, så att jag kan ta en lite längre promenad innan det är dags att gå iväg och jobba. Det ska bli superskoj och spännande att dema smörgåstårta  :)   Vi får se hur det går :)
 
Ha en Bra dag hörrni, och egentligen behöver jag väl inte påminna, men gör det ändå:
 
Fyll dagen med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0