Ghaaaaa !!!!!!

Fredag morgon. 05.15. Kaffet snart klart. Jag har inte sovit många minuter inatt. PGA DEN HÄR JÄÄÄÄVLA TINNITUSEN !!!!!!!!!!!   Snart tappar jag konceptet! Jag blir galen!!!!
 
Jag ska försöka fokusera på nåt annat. Strax måste jag klä mig och gå ut med hundarna. Det ser ut att blåsa mindre idag, hoppas att det är så. Idag ska jag lämna tillbaka Milo, och efter jobbet ska jag iväg på Apoteket för att kolla om medicinen och licensen kommit in. Sen känns det som att jag, efter att ha varit ute med hundarna, kommer att lägga mig en stund på eftermiddagen. Längtar redan. 
 
Nä, bäst jag sveper kaffet och går ut. Ska hämta upp Hannah och dra iväg på  morgonträning.
 
Ha en Bra Dag!
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0