Lite frisk Luft!

Inatt har jag sovit som en stock. Kunde ju ha öppet balkongdörren hela natten, och det gjorde susen :)  Lite frisk luft under sömnen, det är grejer det :)
 
Milo är ju rolig. På dagarna kan han med lätthet hoppa upp i min säng, men på kvällen, då jag krypit under täcket, eller på natten då han vill komma upp i sängen, då måste han ha lyft-hjälp. Igårkväll valde han att komma upp INNAN jag somnat, det var skönt att slippa bli väckt under natten för att agera lyftkran. När han ska bo här i tre veckor, ska jag ställa något på golvet så  han kan klättra på. Bygga nån slags trappa åt honom :)
 
Å gud vad jag är glad över att tänderna sitter fast! Jag vet att jag berättat det förut, men jag kör en repris: Jag drömmer ju ibland att tänderna lossnar. Det är lixom bara att plocka ut dem. Jag vet inte vad det beror på, att den drömmen är så återkommande, det finns säkert någon rimlig förklaring. Det är en dröm som följt mig under många år dessutom. Kanske är det stress på nåt vis?   För några nätter sedan var det dags igen. Plockade ut de flesta tänderna. Det är så verkligt, så jag är verkligen överlycklig när jag vaknar, och alla tänderna sitter hårt på plats. 
 
Vad tror du Li att den här drömmen beror på?
 
Nä, dags att skruva upp tempot ett snäpp. Det tar betydligt längre tid att gå morgonrundan när Milo är med, för HAN går inte snabbt. Det var förresten därför jag valde att dela upp gruppen på kvällspromenaden igår. Skulle Milo följt med på 50 minuters promenaden, så skulle vi väl inte varit hemma än. 
 
Ha en Bra Måndag hörrni, gör smarta val och håll er till sanningen. Då blir det en bra Dag. :)
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0