Skrikit i en hel timme!

Snopet kan man säga. Jag vaknade kring halv 4 av någon anledning. Skulle ju upp kl 5, så jag somnade om. Vaknade en gång till, kollade på klockan .... 06.00 ! Alarmet var på, men jag hörde det inte. Förvisso hade jag öronpropparna i, men alarmet, på högsta volym? Måste alltså ha legat med döv-örat uppåt. Förbannat åxå! Hann alltså inte åka och träna med Hannah och Pernilla. TRX-träning dessutom. 
 
Tur att jag inte sov ännu längre förstås, vill ju inte komma för sent på jobbet, eller behöva stressa ihjäl mig på morgonen. 
 
Idag ska jag möta upp frysbilen och hämta upp hundfoder, sen möta upp en av hundkursarna som inte kunde vara med på avslutningen. Vi skulle egentligen ha träffats igår, men det regnade rätt friskt, så vi tar det idag istället och hoppas att det inte regnar då :)
 
Nä, nu ska jag klä mig och ta en promenad med hundarna. Ska bara väcka dem först!
 
Hmm ... kan dock inte sluta tänka på att alarmet stått och skrikit i en hel timme utan att jag hört det. 
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0