Tisdag

Efter TRX-träning på morgonen tillsammans med Hannah, åkte jag iväg på jobbet. Jag älskar mitt jobb :)   Att kunna kombinera kontorsjobb/kundmöten/jobb i produktionen   är fantastiskt roligt!  
 
Efter jobbet blev det en härlig promenad med hunderna i solskenet. Nu känns det som att jag måste ta tag i någon form av aktivitet med dem. Funderar på att endera gå kurs med dem var för sig, eller på något annat sätt aktivera dem. Kanske gå med i någon klubb så att jag kan prova lite olika med dem. Ska kolla på det där. 
 
Kompis Eva ringde idag, så man fick skratta så tårarna rann igen. Tänk så härligt det är att verkligen få Skratta! Så himla underbart! :) 
 
Kvällen har spenderats i soffan tillsammans med hundarna. Till middag blev det ost/skinksallad. Hade egentligen tänkt göra omelett med skink/svampstuvning, men va fasen, då var äggen slut!  
 
Nåja, salladen var inte så dum den heller. 
 
Kvällen har varit lugn. Har myst med hundarna i soffan mest hela tiden. Pratat med lillebror i telefon en stund. TIll helgen ska jag åka och hälsa på, de har nämligen flyttat :)  Ska bli spännande att se hur de bor nu, i hus å allt :)  Kul att få träffa lille Kevin igen åxå :) :) 
 
Nä, tror att jag ska ta ut hundarna på en kvällsrunda nu, sen kryper jag isäng. I morgon efter jobbet, ska jag hämta ut mitt nya körkort. Det är på håret, mitt nuvarande går ut i morgon :)
 
Hoppas du haft en Bra dag, och att du lyckats fylla den med värda grejer :)
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0