Värt!!!! gånger 2 :)

Idag har jag gjort saker som gör mig lätt om hjärtat :)    Morgonen började kl 7 med kaffe, och därpå en promenad med hundarna. Efter det kammade jag till mig och åkte iväg till Bygdsiljum, via Mjödvattnet för att hämta upp Hannah som befann sig där. Varför jag skulle till Bygdsiljum, var för att hämta upp de saker jag lämnat kvar när jag flyttade. Stativet till Solariet bla som jag inte fick in i bilen. Det känns oerhört skönt att faktiskt ha hämtat ALLT. 
 
Jag trivdes i Bygdsiljum, det vet ni allihop. Jag trivdes i min lägenhet, jag trivdes när jag jobbade som ICA-tant, jag trivdes när jag jobbade på Westmans ..... NÄSTAN hela tiden på Westmans. Inte i slutet. 
 
Efter att ha lastat grejerna i Bgm, så drog vi iväg till Åkullsjön för att gästa lillebror :) Han  bjöd på supergod lunch
 
En ny rubrik för ett inlägg formas i mitt huvud nu .... "Att byta liv"   Det inlägget kommer senare. 
 
Efter lunch hos lillebror, och lite prat, återvände jag och Hannah mot stan. Lämnade henne i Mjödvattnet och åkte hemåt själv. Ut med hundarna på promenad, sen har jag inte gjort så mycket. Jag ska inte göra så värstans mycket mer heller :)   
 
Till middag blir det återigen lammkotlett. Inte nödvändigtvis för att jag var sugen på kött, men jag var så sjukt sugen på vitlökscreme !!!!! Det jag har i kyl och frys är korv, rödspätta och lammkotlett. Då känns det som att lammkotlett passar bäst till vitlökscreme :) :) :) 
 
Det är bara afton än. Inte dags för middag på några timmar .... det hinner rinna mycket vatten under broarna tills ikväll .... Vi hörs nog senare :)
 
Goafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0