3 år !

Idag har Molly bott hos mig i 3 år. Underbara, mysiga Molly :)
 
Det här fotot, är från Arlanda .... det första fotot jag tog  på henne. Eller, det är inte jag som fotat, det är Helena ... som satt med mig på Arlanda hela natten :)
 
Molly har alltid tyckt att ALLA leksaker, är HENNES!
Molly är så himla mysig, 
 
Jag kan lägga upp hur många foton som helst på henne :)   
 
Jag är så glad över Molly. Hon är fantastisk :) Ett litet rivjärn mitt i det mysiga :)  
 
Såhär på firardagen, gick vi ner till vattnet där de fick springa, busa, böka, nosa, söka .. en timme. Vi promenerade först en dryg halvtimme, sen satte jag mig på en sten och bara .... Var. 
Nu börjar det dra ihop sig till kväll. I morgon är det inte någon morgonträning, utan sovmorgon till kl 6 :)   
 
Nu ska jag mysa med vovvarna i soffan en stund, innan det är dags för kvällspromenad. Hoppas du haft en bra dag :)
 
Gokväll

Kommentarer
Postat av: Flisan

Tiden går fort när man har roligt!! :)

2013-10-29 @ 20:33:01
Postat av: Maria

Det har du så rätt i Flisan :)

2013-10-29 @ 20:48:08
URL: http://bygdsiljumsmaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0