Acceptera.

Jag fick, återigen en anonym kommentar, och eftersom den är anonym så tänker jag inte publicera den. Det du anonym, säger, är precis det jag gör. Accepterar när jag har fel. Jag har många gånger bett om ursäkt när jag haft fel, jag säger aldrig att jag alltid har rätt. Där har du endera fått fel information, eller så vet du inte så mycket om mig.   :) Jag vet bra mycket mer om myntets sidor, än vad du kan ana. 
 
Idag skulle jag både haft hundkurs, och jobbat. Känner att det inte funkar pga ostadigheten, så jag var tvungen stryka hundkursen. Hoppas det funkar att jobba i alla fall. Det ser ut att klarna upp, jag ser blå himmel!  Underbart!
 
Den här olustiga känslan i skallen, och ostadigheten, gör att jag varken promenerat särskilt långa svängar, tränat hundarna särskilt mycket, eller lagat speciellt avancerad mat. Så blir det ibland. Jag är inte olycklig för det, men skulle gärna se att det vänder nu, för jag saknar det. 
 
Har i alla fall varit ute på morgonrunda med hundarna. Nu lite frukost, sen iväg på jobbet. Ha en skön söndag!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0