Hej Baberiba

Söndagen glider ljudlöst mot sitt slut. Det känns som om klockan vore närmare 23, jag är hur trött som helst. Ska strax ta ut hundarna på kvällspink, sedan gå isäng. Vänsterörat är verkligen HUR lock som helst ..... Ska lägga mig och tänka positiva tankar .....
 
Jag har haft en kanonbra dag! Hundkurs med stora gruppen, och det gick hur bra som helst, i vanlig ordning. Nästa helg, på Lördag, har jag avslut för lilla gruppen, och den stora gruppen har två gånger kvar. Sen är det kursuppehåll tills i vår, då vi drar igång igen. Hörde att det redan finns anmälda, bland annat en av de som går  i stora gruppen, hon vill vara med igen :)  Sånt är ju Kul !
 
Hem från kursen, tog ut hundarna på promenad och sen stannade jag ute och tränade dem på gården. Efter dryga tre timmar ute, var det läge att få i sig nåt varmt, så jag kastade ihop en snabb lunch, det blev varm macka gjord på aubergine :)
 
Efter lunchen vet jag knappt vad jag gjorde, men tiden gick snabbt i alla fall :)   hips vips var det middag och då lagade jag någon slags kycklinghistoria :)
 
 
 
En eftermiddagspromenad med hundarna har det blivit, sen har vi mest bara myst. I morgon blir det att kliva upp före tuppen igen, för jag och Hannah ska träna kl 06.45 . Core står det på schemat.   
 
Nä, nu tar jag ut hundarna så jag får komma isäng någon gång. Hoppas du haft en bra dag, och att du lyckats fylla den med värda grejer :)
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0