HÖGLJUTT

Jag orkade nästan inte vakna när väckaren drog igång. Två minuter hade den stått och larmat, innan jag förstod att det var något som lät. Eller, låtit har det gjort hela natten, nåt så jävulskt! Tinnitusen är fruktansvärd just nu, och jag hoppas och ber att det inte händer något under dagen. 
 
Står och dricker kaffe, och i skallen står det helt stilla. Måste sno på lite, ska gå och sätta i motorvärmaren i bilen så att den hinner sitta i ett tag. Tittar mot sängen och ser tre tydliga bullar under täcket .... fniss ... De ligger så länge det bara går. Molly vet du vad? - Det regnar inte, just nu i alla fall :)
 
Nej, nu måste jag komma mig i kläderna och he mig ut, hur mycket det än tar emot. Vet ju att jag piggnar till direkt jag kommer ut .... 
 
Ha en bra Torsdag!
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0