I sus och Dus

Jag och Hannah morgontränade på Friskvårdskompaniet i morse 6.45  Ett core-pass före jobbet satt fint. I morgon bitti är det TRX, samma tid.   Det gick bra på jobbet, har ju faktiskt kommit in i det mer eller mindre till fullo nu, så jag känner mig rätt så säker på vad jag sysslar med .... fniss .... tack och lov :)
 
Efter jobbet - hem - ut med hundarna för liten promenad, samt träning ute på gården - tvättstugan, och nu ska jag strax gå ner och torka tvätten. 
 
Varför går det inte över i skallen? Det är så fel tryck .... det känns inte bra alls, och jag vet inte vad jag ska tro. Hoppas att det känns bättre i morgon. Det är väl vad man kan göra överhuvudtaget. 
 
Hörrni, det här datumet för tre år sedan, flög jag ner till Arlanda för att hämta hem Molly. Mysiga MonsterMolly :)   Hon är en STOR personlighet i sin lilla kropp, och jag älskar henne :)  Det gör min lillebror åxå. Älskar Molly alltså. 
Molly är den raraste hund man kan tänka sig. Hon hamnar lätt i egna tankar när vi är ute, och hittar hon ett hål att stoppa skallen i, så är lyckan total :)     Skriver mer om Molly i morgon, då vi firar hennes 3 år hos mig :)
 
Nä, nu ska jag gå ner i tvättstugan. Hörs senare :)
 
Goafton
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0