Oj

Torsdagkväll. Skovet vill inte riktigt släppa greppet om mig. Det har varit oerhört mycket på kontoret idag ... nästan mer än jag mäktade med ..... 
 
Hem, tog ut hundarna på gården för gemensam träning. En sån här gång önskar jag att allt vore filmat, jag skulle velat ha den filmen själv. De var så himla samspelta, allt var helt perfekt ..... Tänk att ha förmånen att ha tre hundar som är så fantastiskt härliga att träna. Herregud, de gör ju precis vad jag ber dem om. 
 
Myst i soffan, värmde köttfärsbiffar till middag ..... nu är det dags att gå isäng. Mina tankar går ikväll till Sigge. Dvärgpudeln som försvann igår mitt på dagen. Han slet sig mitt på stan, och springer nu omkring med kopplet efter sig. Han sågs senast i morse vid Statoil Norra, sen har ingen sett honom. Fy fasen. En hundägares mardröm!!!
 
Kurar ihop med mina älskade hundar extra tätt intill mig ikväll!
 
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0