Rivstart på fredagmorgon.

6 minusgrader i morse när jag klev upp kl 5. Jag var glad att jag satte i motorvärmaren redan igårkväll faktiskt, för det tog emot en bra stund innan jag kom mig ut  med hundarna :)
 
Strax efter kl 6 vevade jag igång bilen och åkte in till stan för morgonträning på Friskvårdskompaniet tillsammans med Hannah. 6.45 - 7.30 var det core, sen var det bråttom bråttom, hem till Hannah och tvärduscha, sen iväg på lassa för röntgen av handen, för tredje gången. 5 månader sedan jag ramlade och slog mig .... fortfarande ont. Få se vad det blir av det här. 
 
Efter röntgen bar det iväg hem, har ätit lite, ska gå ut med hundarna en längre runda innan det bär iväg till jobbet. 4 Minusgrader, blå himmel, lite av snön ligger kvar sedan igår .... det är vackert!
 
Nä, bäst rotera. 
 
Ha en bra Fredag! Fyll den, om möjligt, med värda grejer :)
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0