Sängdags

Onsdag kväll. 
 
Efter jobbet gick jag ut med hundarna, i vanlig ordning, sen hade jag ju bokat tvättstugan såhär hux flux mittiveckan, och det var för att hundarna fick märgben att tugga på, så jag hade täckt soffan och sängen med påslakan ... som jag tänkte att det var lika bra att tvätta upp, så att tvättkorgen inte blir överfull. SÅ .... efter hundpromenad gick jag till tvättstugan och matade tvättmaskinerna, sen upp för att  mata hundarna, och hips vips var det dags att åka iväg på hundkursen. Som vanligt så var det hur kul som helst. Jag verkligen älskar att hålla hundkurser! 
 
Hem, ta upp tvätten från tvättstugan, laga lite mat, sen bara tvärsvimma i soffan, och sen har jag lixom befunnit mig där. Inte helt oföretagsam dock. Jag har sms:at mina hundkursare en tanke. Jag brukar skicka grupp-sms till mina kursdeltagare, där de endera får en utmaning för veckan, eller så bara en tanke att fundera över. Tycker själv att det är ett bra påhitt av mig :)
 
Nä ... nu är det nog dags att ta ut hundarna för kvällspink, och sedan krypa isäng. Jag är nöjd med dagen, har fyllt den med värda grejer. Lägger mig med ett leende efter en bra dag. 
 
Gokväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0