Underbara höstmorgon!

Vaknade före väckaren ....  kikade ut och såg att det nog blir en fin dag. Det luktade lite tjära, alternativt liniment av luften som kom in genom balkongdörren. Kände när jag stack fram ena foten från värmen under täcket, att jag skyndsamt skulle hitta mina grod-sockar och dra på mig innan jag ens klev ner på golvet. Åh va härligt det är att vakna i ren luft, även om den är lite sval :)
 
Drack mitt morgonkaffe i lugn och ro, klädde sen på mig och tog ut hundarna på morgonrunda. Det var så himla vackert ute, att jag fortsatte gå i en dryg timme 
 
Nu ligger hundarna och slappar efter maten. Hinner ut på gården och träna med dem en liten stund var för sig innan det är dags att åka iväg på kontoret. Så får det bli :)
 
Gomorron
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0