Gäsp!!

Börjar vara dags att kliva isäng. Ska strax ta ut hundarna på kvällspinket, sen kojar vi. 
 
Dagen har varit superbra :)   En bra dag på kontoret, hämtat och fått in all frusen hundmat i frysen :) :) :)   Härlig promenad med hundarna där de fick springa fritt .... fast de sprang inget alls faktiskt .... men de FICK :)
 
Sen lunch blev det när jag kom hem från hundpromenad, lite sådär småfrusen ..... så jag kokade ihop en fisksoppa, som var SÅÅÅÅÅ himla God!
 
 
Lite småfippel med ditt och datt, pratat med storebror i telefon idag förresten .... vi pratar alldeles för sällan känner jag. Lillebror pratar jag med varje dag. Om en vecka blir det tingsrättsförhandlingar för honom mot vår fd arbetsgivare. 
 
Till middag blev det god korv stroganoff 
 
En kompis tycker att jag ska starta en matblogg .... fniss ..... kanske skulle starta en blogg Enkom för mat .... hmm .... vad ska den heta? 
 
Nä, nu ska jag väcka liv i hundarna och ta ut dem för kvällspinket. Hoppas du haft en bra dag!
 
Gokväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0