Inte så konstigt

Idag började jag trimmas in på Kontoret, på Wallins Kafferepet. Tanken är att jag ska jobba där :)
 
Oj .... vet ni .... det är MYKCET att ha koll på, hålla reda på, knappa rätt, göra rätt! Jag ska suga i mig så mycket jag kan den här veckan, när jag ska lära mig av Carina, som jobbar på kontoret hon åxå. 
 
Efter jobbet: ut med hundarna, iväg på affären, laga mat .... det blev köttfärssås och zucchinipasta :) Tillsammans med en ruccolasallad och en slev tzatziki, som jag för övrigt gjorde igår :)  Det blev supergott!
 
Molly verkar som vanligt, tack gode gud. Det var aningen jobbigt att fara på jobbet idag, även om jag bara jobbar 4 timmar per dag, och jag visste att hon verkade som vanligt när jag åkte stax före 12. Skönt att hon verkar pigg igen, lilla hjärtat !
 
Tinnitusen är helt sjuk ..... locket för örat och ostadigheten likaså. Man får ofta en känsla av att man ska ramla, eller svimma ...... Skovet is here!  Men .... det är kanske inte så konstigt:
 
Kia, som dök upp som en virvelvind, har ju faktiskt krävt en del under 6 veckor
Handen, som gjort ont i dryga 3 månader
Det nya jobbet, på kontoret, med allt vad det innebär av att lära sig nya saker
Den stundande rättegången lillebror vs vår gamla, gemensamma arbetsgivare
Nattens sömnbrist
 
Egentligen är det inte så konstigt alls, men nu vill jag att det ska sluta. 
 
Strax dags att ta ut hundarna för sista pinket, sen får jag äntligen lägga mig och sova. Det längtar jag efter just nu. Hoppas att allt känns lättare i skallen i morgon, efter en natts sömn. 
 
Hoppas du haft en bra dag, och att du fyllt den med nåt värt! Jag har fyllt den med värda grejer, efter förmåga, precis som jag hoppas att Du har :) Mer kan man inte göra :)
 
Gokväll
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0