Lördag morgon

Hundarna fick bara en pink ute på gården 20.30 igårkväll. Sen gick det inte. Kl 22 höll jag på att frysa ihjäl, så jag ställde mig i en varm dusch, kröp i pymmen och la mig. Låg inte vaken alltför länge, somnade och sov till 9.10   Ut med hundarna .... herregud så jobbigt att gå .... släppte dem så att de fick springa runt lite själva, tänkte att om jag möter någon som blir rädd, arg eller sur, så får jag ta det DÅ. 
 
Gett hundarna mat .... vill inte ha kaffe ..... måste försöka få i mig nåt ... tinar en näve blåbär, sen går jag och lägger mig. 
 
Det borde väl rimligtvis vara bättre mot eftermiddagen hoppas jag. 
 
Ta vara på er dag. 
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0