Nähäpp!!!!

Sovit gott inatt, vaknade halv 8. Igår var en sån fantastisk känsla i skallen .... utan det där trycket jag gått med ett tag nu .... ostadighetstrycket. Minns att jag riktigt TÄNKTE på det när jag var ute och gick med hundarna, att det känns så Lätt i både skallen och kroppen när trycket är borta. Det spritter i benen Du vet :)
 
Det började så även idag tyckte jag ..... ända tills jag kom ur sängen och började klä mig. Då kom det där jävla trycket tillbaka. Klädde mig lite sakta ..... drog igång perkon ..... Paddy behövde ut lite pronto, så det var bara att ta på skorna och jackan och gå. Kände i trappen på väg ner att det här kan sluta hur som helst. Om vi säger såhär: Det blev en extremt kort pinkrunda. Står nu och dricker kaffe i kontoret. Inte så yr så att jag måste lägga mig .... men det känns inte alls bra. Kontentan av alltihop är väl att den korta yrselattack jag hade i lördags, inte räckte för att få ut det ur kroppen. Skovet är inte över. Jag ska försöka att inte bryta ihop, men fy fan så grinfärdig jag blir. 
 
Ska ändå lägga mig en stund och vila .... måste ju ut med hundarna nåt mer innan det är dags att dra på jobbet. Få se hur det blir med bilkörning, eller om jag måste ringa och be dem hämta mig.  Surt att det inte var över !!!! 
 
Ha en Bra måndag. Fyll den med värda grejer!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0