Söndag mittpådagen

Inatt var det stojigt värre härute. Någon hade bokat lusthuset och hade partaj. Det partajet höll på, åtminstone till kl 4 i morse, för jag vaknade och hade tappat ena hörselproppen, och det var fullt pådrag. Tack gode gud för silikonöronproppar!
 
Klev upp halv 9, drack kaffe, gick ut med hundarna ..... sen bar det iväg på Friskvårdskompaniet för spinning. Det var länge sedan jag var på ett spinningpass ..... länge sedan jag svettades sådär mycket .....    Det var kul, men jag trodde inte att det skulle vara sådär besvärligt med handen, som det blev. Det blev till slut svårt att överhuvudtaget hålla på något sätt så att det inte skulle göra ont. Knepigt. 
 
Hem, åt lite lunch, nu ska jag duscha, sen gå ut med hundarna. Det är härligt väder, sol och blå himmel. Lite blåsigt dock. 
 
I övrigt får vi se vad dagen ger :)  
 
Goddagens!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0