Ett helt år

Idag är det precis ett år sedan jag fick  nycklarna till min supersöta lilla lägenhet :) Tänk så mycket som har hänt under det år som gått. Man brukar ju fokusera på att tiden gått fort, men jisses så många händelser som jag pressat in i detta år!
 
 
Som sagt .... ett år sedan jag fick nyckeln .... ett år fyllt av grejer .... de flesta har varit värda grejer :)
 
Nu ska jag dra igång den här dagen, för att hinna fylla den åxå med värda grejer :)   Ut med hundarna, iväg på jobbet, sedan starta vardagslydnadskurs :)
 
Gomorron
 

Kommentarer
Postat av: Annbritt

👍👍👍😀

2014-04-28 @ 11:06:40
Postat av: Maria

Jättesöta små fyrkanter :)

2014-04-28 @ 11:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0