Ho hoooo :)

Igår gick det inte logga in på bloggen, så jag kunde inte skriva nåt. Höll på att få hjärtsnörp då jag blev rädd att någon hackat bloggen, men nu är allt i ordning i alla fall :)
 
Jisses vilken härlig dag!! Det är så soligt och vår-likt att man blir alldeles till sig :)
 
Vaknade strax före 8. Jag är ju ledig på fredagar som ni vet. Rivstartade med att en kompis ringde redan innan jag hunnit kliva upp, och vi pratade i 1.5 timmar. Under den tiden hann jag kliva upp, koka kaffe och dricka mina 3 koppar, så när vi la på luren var det bara att klä på sig och gå ut med hundarna. Jag hade inte förstått hur soligt och varmt det var, så jag klädde mig för mycket. Men gud så vackert det är nu. Nu vågar jag mig inte ut på isen mer, för nu är det öppet vatten därute
 
Efter 1.5 timmars härlig promenad, blev det frukost, sedan hann jag prata en stund med bästisen Annica åxå. Nu ska jag tvärt ner på stan och köpa nån olja att olja in köksbänken med, sen ska jag städa  :)  Har tänkt hinna sitta en stund på balkongen åxå tror jag och sola på mig några rynkor. 
 
Nä, nu ska jag dra iväg så att inte hela dagen hinner försvinna. Jag vill ju hinna fylla den med en massa värda grejer :)
 
Kom ihåg: Gapa inte över mer än du klarar av ..... det kan sluta med att du sväljer ihjäl dig
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0