Lördag 12/4

 
 
Vaknade kl 5. Somnade om. Vaknade kl 6, somnade om. Vaknade kl 7, somnade inte om, utan klev upp strax före halv 8 och kokade kaffe. Kl 8 drog väckaren igång, och jag kunde för mitt liv inte fatta varför jag ställde den igårkväll överhuvudtaget. 
 
Gick en 45-minutare med hundarna. Skönt ute, 4 plusgrader, men inte lika klarblå himmel som igår. Kl 9 kom jag ihåg varför jag ställt väckaren - jag bokade ju tvättstugan 7-11 :)  Då blev det lite småbråttom, särskilt när jag upptäckte att jag var helt utan tvättmedel, så jag fick springa iväg på Konsum och handla först.  
 
Phu, men nu är tvätten i maskinerna i alla fall och jag kommer att hinna få det torrt åxå :)
 
När tvättstugebestyren är avklarade tror jag att det blir solopromenader med hundarna faktiskt. Känns som en lämplig dag för det. 
 
Nu ska jag olja in hyllan i hallen åxå
 
 
Ha en Bra Lördag, och fyll den med nåt värt!
 
Gomorron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0